Dier All In

Gratis verzending vanaf €39,-

Levering binnen 48 uur

Veilig online betalen met iDeal

Specialisten van huis uit!

  • Veelgestelde vragen
  • Betalen

    • Zijn alle vermelde bedragen in de webwinkel inclusief of exclusief BTW?

      Alle vermelde bedragen in de webwinkel zijn inclusief BTW. De bedragen op de factuur die je ontvangt nadat de bestelling is afgerond zijn ook inclusief BTW.

    • De betaling via iDeal is mislukt, wat nu?

      Het kan voorkomen dat de betaalmethode iDeal een storing heeft, dit heeft tot gevolg dat je de bestelling niet kan afronden. Als je dan per mail wel een bevestiging ontvangt dat de bestelling in goede orde is geplaatst, zal deze niet in behandeling worden genomen omdat de betaling mislukt is.

      Mocht je dit onverhoopt ervaren log dan opnieuw in op je account om de betaling alsnog uit te voeren. Lukt dit niet dan kan je ervoor kiezen om de bestelling opnieuw te doen of dat je het totaalbedrag via overschrijving overmaakt naar ons. Vermeldt bij het overschrijven het order/factuurnummer zodat wij de bestelling kunnen achterhalen. Na ontvangst zullen wij de bestelling direct in behandeling nemen.

    • Wat kan ik doen als ik de bestelling niet heb ontvangen?

      Als de bestelling niet is afgeleverd op het tijdstip dat is aangegeven in het track and tracé systeem dan kan u het beste nog één werkdag wachten. Het kan zijn dat er een vertraging is opgetreden bij de bezorger of dat er iets anders is gebeurt waardoor er een vertraging is ontstaan. Heeft u de bestelling na een dag wachten nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar of per mail op werkdagen van 10.00 - 17:00.

  • Bestellen

    • Op welke manier worden verzendpakketten verzonden?

      Wij laten de bestelling bezorgen, indien mogelijk, in één verzendpakket. Het komt voor dat een bestelling zo groot is dat niet alle producten in één verzendpakket past. Dan versturen wij meerdere pakketten en berekenen in dat geval slechts éénmaal de verzendkosten. Wij verpakken de producten zorgvuldig in dubbelwandig kartonnen dozen opgevuld met speciaal vulmateriaal zodat de producten niet kunnen schuiven tijdens transport.

    • Kan ik de bestelde producten zelf ophalen?

      Ja, je kan de producten zelf komen ophalen. Je betaalt dan géén verzendkosten en als de bestelling klaar staat wordt je gebeld of ge-appt om langs te komen in onze winkel.

  • Retour

    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Wil je een bestelling om wat voor reden ook annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

    • Wat te doen bij klachten?

      Heeft u klachten over het bestellen of iets heel anders? Neem dan contact op met de klantenservice van, wij nemen dan de klacht direct in behandeling.

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Niet tevreden over uw bestelde product? Zendt het product terug eventueel met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking naar .... De verzendkosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.